Försäljningsrapport oktober 2004

Försäljningsrapport oktober 2004 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med oktober 2003. Försäljningen ökade med 21 %. · Försäljningen uppgick till 88,3 (72,9) miljoner kronor, en ökning med 21 %. · Sverige svarade för 62,8 (49,7) miljoner kronor, en ökning med 26 % och Tyskland för 25,5 (23,1) miljoner kronor, en ökning med 10 %. · Den rullande årsomsättningen uppgår till 951,0 (536,5) miljoner kronor, en ökning med 77 %. Ovanstående diagram visar årsomsättningstakt genom att de senaste 12 månaderna summerats. Den rullande årsomsättningen ligger på 951,0 miljoner kronor vilket är en ökning med 76 % sedan föregående år. [REMOVED GRAPHICS] [REMOVED GRAPHICS] Borås den 4 november 2004 NetOnNet AB (publ) Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tfn 033-48 84 99. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Försäljningsrapport november 3 december 2004 Försäljningsrapport december 11 januari 2005 Bokslutskommuniké 24 februari 2005 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/04/20041104BIT20320/wkr0001.pdf Rapport med diagram