NetOnNet utökar med dataprodukter

NetOnNet utökar med dataprodukter Den 20 oktober 2000 öppnar NetOnNet dataförsäljning. Här finns allt från bärbara datorer, skrivare, webkameror till datatillbehör. Dataprodukterna kommer från ledande varumärkesleverantörer, bl a Compaq, IBM, Lexmark, HP, Fujitsu-Siemens och Logitech. Vid starten rör det sig om 200 olika produkter. - Vi har en växande framgång på hemelektronik och säljer för mer än 1 miljon i veckan. Men våra kunder har allt mer börjat fråga efter datorprodukter. Så nu erbjuder vi även detta, säger Roger Halvarsson, sälj- och marknadschef på NetOnNet. www.netonnet.se För ytterligare information kontakta: Roger Halvarsson, telefon 033-474079 mobil 0704-888822. NetOnNet är Europas första renodlade butik för hemelektronik på nätet. NetOnNet erbjuder TV. video, mobilttelefoner etc. från ledande märken som Sony och Philips m fl. Varorna levereras hem till privatpersoner och företag. Bolaget startade i mars 1999 och har sitt huvudkontor i logistikstaden Borås. NetOnNet är sedan ett par månader etablerat i Tyskland. Under år 2000 kommer bolaget att etablera sig i Belgien. NetOnNet är noterat på Nya Marknaden. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/20/20001020BIT00870/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/20/20001020BIT00870/bit0002.pdf