Ny version av NetOnNets Internetbutik

Ny version av NetOnNets Internetbutik NetOnNet, Sveriges ledande Internetbutik inom hemelektronik, släpper i dagarna en ny version av sin butik på Internet. Målet är att göra butiken så snabb och lättnavigerad som möjligt. Nyheter på www.netonnet.se är bland annat: * Konsumentvägledning med tips och råd som underlättar valet av produkt. * Ny, tydligare, jämförelse av produkter när det gäller pris, prestanda och funktioner. * Möjlighet att jämföra ett obegränsat antal produkter på ett smidigt sätt. * Ordlista över tekniska ord som beskriver olika produkter. En kort ordförklaring dyker upp när man klickar på ordet. * Enklare och snabbare menysystem. Det här är den tredje versionen av NetOnNets sajt sedan starten förra året. - Vi arbetar hela tiden med vår sajt för att göra den så bra som möjligt för våra kunder. Förutom låga priser ska det vara enkelt, informativt och roligt att handla hos oss, säger Carola Tiberg. NetOnNet (www.netonnet.se) är Europas första renodlade butik för hemelektronik på nätet. NetOnNet erbjuder TV, video, mobiltelefoner etc. från ledande märken som Sony och Philips m.fl. Varorna levereras hem till kunden. Bolaget startade i mars 1999 och idag har NetOnNet cirka 60,000 medlemmar. Under år 2000 kommer bolaget att etablera sig på en rad marknader utanför Sverige. Bakom NetOnNet - som leds från Borås - står bland annat investerarna Kjell Spångberg och Lars Ahlman samt medieentreprenören Jan Friedman. Anders Halvarsson, Hans-Krister Andersson och Roger Sandberg, NetOnNets grundare och ledning, har sammanlagt över 50 års erfarenhet från radio och TV-handeln. www.netonnet.se För ytterligare information: Carola Tiberg 033-47 40 80, 0707-41 66 00 carola.tiberg@netonnet.com ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/11/20000511BIT00870/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/11/20000511BIT00870/bit0002.pdf