New Wave Group AB (publ) förstärker ledningen - ny finanschef

New Wave Group AB (publ) förstärker ledningen - ny finanschef Till ny ekonomi- och finanschef för New Wave-koncernen har utsetts Krister Magnusson. Krister Magnusson, som är 35 år och civilekonom, kommer närmast från Munksjö AB (publ), där han är verksam som finanschef. Krister Magnusson har i samband med förordnandet förvärvat 20 000 aktier av serie A i New Wave Group från verkställande direktören Torsten Jansson. Genom rekryteringen av Krister Magnusson förstärker New Wave-koncernen ytterligare sin företagsledning och man tillförsäkras därigenom en mycket hög kompetens inom finans och ekonomi. Krister Magnusson tillträder befattningen efter årsskiftet. Borås den 15 november 2001 New Wave Group AB (publ) Styrelsen För ytterligare information kontakta: Torsten Jansson VD Tele: 0708-99 80 50, 033-22 58 55 Göran Härstedt vVD Tele: 0708-99 80 17, 033-22 58 63 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/15/20011115BIT00090/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/15/20011115BIT00090/bit0001.pdf