RAPPORT FÖR TREDJE KVARTALET 2004

RAPPORT FÖR TREDJE KVARTALET 2004 · Omsättningen för tredje kvartalet uppgick till 54,9 MSEK (58,0) och för nio månader till 184,0 MSEK (194,5). · Resultat efter skatt för tredje kvartalet uppgick till -7,2 MSEK (-6,5) och för nio månader till -12,2 MSEK (-8,2). · Resultat per aktie uppgick till -4,62 kronor per aktie (-3,11) för årets första nio månader. · Per E Larsson tillträdde som styrelseordförande den 14 september. Nilörngruppen designar, tillverkar och marknadsför etiketter och etikettkoncept till mode- och konfektionsindustrin. Nilörngruppen är Europas största etikettillverkare. Koncernen bedriver verksamhet i Sverige, Danmark, Storbritannien, Tyskland, Schweiz, Belgien, Frankrike, Portugal och Hongkong. Intressebolag finns i Indien. Målsättningen är att vara marknadsledande på de marknader där koncernen är representerad. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/08/20041108BIT21300/wkr0001.pdf Hela rapporten