Flaggningsmeddelande

Helsingborg 2002-10-10 Roger Blomquist har idag sålt 7.700.000 aktier i Netrevelation Holding AB (publ). Efter avyttringen äger Roger Blomquist totalt 19.016.500 aktier som representerar 17.8% av bolagets aktiekapital och röster. Orsaken till försäljningen är att Roger Blomquist därigenom frigjort medel för att fullfölja det han personligen utlovat beträffande ett långfristigt lån till Netrevelation Holding AB (publ) i samband med att bolaget fattade beslut om att dra tillbaka riktad emission om totalt 9.265.000 aktier. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/10/20021010BIT00880/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/10/20021010BIT00880/wkr0002.pdf

Om oss

Nischer är ett nationellt fastighetsutvecklingsbolag som fokuserar på utveckling av nischade konceptboenden i stor- och universitetsstäder. Väl genomtänkta lösningar som enkelt kan anpassas för var projekts unika förutsättningar banar väg för en smidig process, ett stabilt resultat och bostäder där människor trivs, umgås och utvecklas. Bolaget är listat på Nordic Growth Market.