Nolato Q1-rapport

Nolato Q1: Kraftigt ökad omsättning och förbättrat resultat · Koncernens omsättning ökade med 46 procent och uppgick till 638 Mkr (438) · Rörelseresultatet fördubblades till 33 Mkr (16) · Koncernens resultat efter finansnetto uppgick till 18 Mkr (2) · Telecom ökade omsättningen med 84 procent och förbättrade rörelseresultatet till 22 Mkr (1) · Industrial ökade omsättningen med 13 procent · Kassaflödet efter investeringar var positivt under kvartalet, med 12 Mkr (16) Den fullständiga rapporten finns på www.nolato.se För ytterligare information kontakta: Tomas Sjölin, koncernchef, tel 0431-442294 eller 0708-25 26 46 Per-Ola Holmström, finansdirektör, tel 0431-442293 eller 0705-763340 www.nolato.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/05/20030505BIT00450/wkr0001.pdf Hela rapporten