Nolato Q2: Fortsatt resultatförbättring - fördubblat resultat

Nolato Q2: Fortsatt resultatförbättring - fördubblat resultat Nolato delårsrapport för sex månader 2004 - Koncernens omsättning uppgick till 1.204 Mkr (1.297) - Rörelseresultatet ökade med 27 procent till 93 Mkr (73) - Resultat efter finansnetto fördubblades till 85 Mkr (42) - Resultat efter skatt uppgick till 57 Mkr (25) - Resultat per aktie uppgick till 2,15 kr (0,95) - Kassaflödet efter investeringar var fortsatt starkt och uppgick till 85 Mkr (54) - Strategiskt förvärv inom Nolato Medical Den fullständiga rapporten kan laddas ner nedan eller via http://www.nolato.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/11/20040811BIT21130/wkr0001.pdf Hela rapporten för nerladdning som pdf-fil