Namnbyte till Wedins Skor & Accessoarer klart

Report this content

Namnbyte till Wedins Skor & Accessoarer klart Som ett led i koncernens strategi att renodla verksamheten till volymsegmentet och varumärket Wedins beslutade den ordinarie bolagsstämman i april att byta firmans namn från Nordic Shoes & Accessories AB till Wedins Skor & Accessoarer AB. Namnbytet är nu formellt klart och aktien kommer att handlas under kortnamnet WED B från och med imorgon, onsdagen den 18 juni. För ytterligare information, vänligen kontakta: Roland Nilsson, VD Wedins Skor & Accessoarer AB, telefon 08-508 992 00 "Wedins erbjuder det mest prisvärda sortimentet av moderiktiga skor och accessoarer till de många människorna" Wedins Skor & Accessoarer Gustavslundsvägen 143 167 51 Bromma www.wedins.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/17/20030617BIT00720/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/17/20030617BIT00720/wkr0002.pdf