Nordic Waterproofing utser ny CFO och IR-ansvarig

Per-Olof Schrewelius, som idag är CFO på Alligator Bioscience AB, tillträder hos Nordic Waterproofing i mars 2020 och kommer ingå i koncernledningen.

”Per-Olofs gedigna erfarenhet från olika CFO-positioner inom svenska large cap-bolag, och senast som CFO för ett svenskt mid cap-bolag, kommer att vara mycket värdefull för Nordic Waterproofing. Jag ser fram emot att välkomna Per-Olof till vår koncernledning och att fortsätta utveckla Nordic Waterproofing tillsammans”, säger Martin Ellis, VD och Koncernchef.

Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande kl. 17:30 CET den 11 december 2019.

Martin Ellis, VD & Koncernchef
E-post: martin.ellis@nordicwaterproofing.com