Nordstjernan förvärvar 8 % i Active Biotech

Nordstjernan förvärvar 8 % i Active Biotech Nordstjernan har förvärvat 2,714,286 aktier i Active Biotech AB, motsvarande 8,0 % av kapital och röster. Nordstjernan AB Tomas Billing Verkställande direktör Frågor besvaras av Tomas Billing, telefon 08-788 50 18 eller 070-666 33 46. Nordstjernan är ett familjekontrollerat investeringsföretag, som genom aktivt ägande i nordiska företag skall skapa värdetillväxt. Investeringarna skall vara långsiktiga. Mer information om Nordstjernan finns på www.nordstjernan.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/10/20041110BIT20210/wkr0001.pdf