Onoterat AB – Sozap lanserat nytt spel ”Legends of Libra”

Onoterat AB (publ) – noterat på NGM Nordic SME – portföljbolag Sozap AB har gjort en sk ”soft launch” av nya spelet ”Legends of Libra” på Early Access hos Google Play per den 2 juli 2020.

Sozap AB lanserade sitt nya mobilspel, Legends of Libra, på Google Play fredagen den 2 juli 2020, och utifrån den första statistik säger bolagets VD Rade Prokopovic följande;

”Lanseringen har gått väl och att de första KPI:er efter helgen är positiva och till och med bättre än vid soft launch av Armed Heist. Nästa fas är att iterera på spelets onboarding.

Sozap AB första mobilspel var Armed Heist, har över 12,8 miljoner nedladdningar via Apple och Google Play sedan augusti 2018.

Onoterat AB äger drygt 4,77% av aktierna i Sozap AB, och varit delägare sedan december 2017.

Rade Prokopovic, VD i Sozap AB, mobil +46 70 880 05 58

Onoterat AB är ett etablerat investerings- och rådgivningsbolag verksamt inom venture sektorerna entertainment & gaming, e-commerce/brands och fintech. Onoterat AB:s affärsidé att tillhandahålla oberoende företagsrådgivning och finansieringslösningar till svenska tillväxtbolag, samt aktivt förvalta bolagets egna kapital i aktieägarnas intresse. Bolaget har varit verksamt med nuvarande affärsidé sedan våren 2016. Bolaget är noterat på NGM Nordic SME. För mer information se www.onoterat.se