Onoterat AB tidigarelägger delårsrapporten för perioden maj – oktober 2019

Onoterat AB (publ) – noterat på NGM Nordic MTF – tidigare lägger delårsrapporten – halvårsrapporten, för perioden 1 maj – 31 oktober 2019 till den 15 november 2019

Styrelsen i Onoterat AB meddelar att bolaget har beslutat att tidigarelägga tidpunkten för publicering av delårsrapporten för perioden 1 maj – 31 oktober 2019 till den 15 november 2019. Tidigare kommunicerat datum för publicering av delårsrapporten var den 20 november 2019.

Onoterat AB är ett etablerat investerings- och rådgivningsbolag verksamt inom venture sektorerna entertainment & gaming, e-commerce/brands och fintech. Onoterat AB:s affärsidé att tillhandahålla oberoende företagsrådgivning och finansieringslösningar till svenska tillväxtbolag, samt aktivt förvalta bolagets egna kapital i aktieägarnas intresse. Bolaget har varit verksamt med nuvarande affärsidé sedan våren 2016. Bolaget är noterat på NGM Nordic MTF. För mer information se www.onoterat.se