OptiFreeze’s VD Ulf Hagman deltar live på Financial Meetings Öresund den 9:e oktober

Financial Meetings Öresund är en finansiell arena grundad av Thomasson Group kring kapitalmarknadsmöten i Öresundsregionen för främst börsbolag, investerare, finansanalytiker och ekonomijournalister. Moderator i diskussionerna är ekonomijournalist Pontus Herin från Dagens Industri. Evenemanget börjar kl 8.00 och sänds live från Malmö.

Ulf Hagman från OptiFreeze kommer att delta och presentera bolaget och dess verksamhet. Han kommer bland annat prata om företagets plan för att nå positivt kassaflöde, marknadssituationen, framsteg i verksamheten och om hur OptiFreeze arbetar för att nå uppsatta mål. Han kommer också att prata om listbytet i maj 2020 då OptiFreeze noterades Nasdaq First Growth Market och vad det inneburit för bolaget och dess aktieägare. När klockan blir 9.00 kommer Ulf Hagman ringa i klockan för att starta dagens handel på Stockholmsbörsen!

Välkommen att delta!

Financial Meetings Öresund

9 oktober, 2020

Välkommen att delta på Financial Meetings Öresund kl 8.00 den 9:e oktober 2020 via denna länk:https://www.financialmeetings.se/live

Mötet kommer att börja med företagspresentationer av Aeigirbio AB och OptiFreeze AB. En livesändning av öppnandet av Stockholm Stock Exchange kl 9.00 följer direkt efter.