VD Nick Kramer lämnar Optifreeze AB

OptiFeeze´s VD Nick Kramer har beslutat att lämna företaget av privata skäl.

“Tyvärr blev min tid med Optifreeze alldeles för kort. Jag hade verkligen hoppats kunna vara med och implementera den strategi som jag var djupt involverad i att ta fram. Mitt stöd till bolaget kommer även fortsättningsvis att vara starkt och jag önskar Optifreeze all lycka i framtiden”

Nick Kramer

Göran Hedbys fortsätter som arbetande styrelseordförande. OptiFreeze styrelse har startat processen med att finna en efterträdare till Nick. Alla aktiviteter fortsätter i linje med den strategi som presenterades i juni av Nick.

För mer information, kontakta:

Göran Hedbys, styrelseordförande
Telefon : 0735 29 95 44