Delårsrapport, 1 Januari - 30 September 2003

Delårsrapport, 1 Januari - 30 September 2003 - Omsättningen för de första nio månaderna 2003 blev 226,7 MSEK (176,3) - OptiMails resultat efter skatt för de första nio månaderna 2003 blev 7,0 MSEK (6,6*) - Resultat per aktie för de första nio månaderna blev 0,53 kr (0,48*) - OptiMail har under tredje kvartalet förvärvat 19% i det norska transport-, och logistikföretaget Traconi AS - Bolaget har under tredje kvartalet flaggat för att man nu har förvärvat 5% av egna aktier genom återköp * Resultatet för de första nio månaderna 2002 redovisas exklusive reavinst från försäljning av CityMail Sweden AB. Välkommen att besöka vår Financial Hearing den 14 oktober kl. 12.00 på Operaterrassen i Stockholm. Anmälan sker till www.financialhearings.com. Det är också möjligt att följa vår Financial Hearing live på Internet. Välkommen in via www.financialhearings.com! För ytterligare information vänligen kontakta: Fredrik Olsson, VD, telefon 070-5906258 fredrik.olsson@optimail.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/14/20031014BIT20010/wkr0001.pdf Hela delårsrapporten i PDF-format