Ny tillverkningschef till PartnerTech

Report this content

Ny tillverkningschef till PartnerTech Leif Plate kommer under november att tillträda den nya befattningen som tillverkningschef på PartnerTech. Leif Plate kommer att ha det övergripande produktionsansvaret för PartnerTechs samtliga produktionsanläggningar. Leif kommer närmast från Lear Corporation. Där har han senaste tiden varit divisionschef på Manufacturing Operations Division, parallellt som han varit VD för Lear Sverige. PartnerTech AB utvecklar och tillverkar elektronikprodukter på uppdrag av ledande tillväxtföretag, främst inom telekommunikation, informationsteknologi och medicinsk teknik. Företaget har totalt ca 1 000 anställda i Sverige och utomlands och är noterat på O-listan. För ytterligare information kontaktas PartnerTechs VD Mikael Jonson på telefon 040-10 26 41 alt 070-678 10 01. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/30/20001030BIT00360/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/30/20001030BIT00360/bit0002.pdf