Nytt optionsprogram till PartnerTechs anställda

Nytt optionsprogram till PartnerTechs anställda PartnerTechs styrelse avser att till bolagsstämman i mars nästa år föreslå ett optionsprogram till företagets anställda. Programmet beräknas kunna ge en maximal utspädning på 2-3%. PartnerTech AB utvecklar och tillverkar elektronikprodukter på uppdrag av ledande tillväxtföretag, främst inom telekommunikation, informationsteknologi och medicinsk teknik. Företaget har totalt ca 1 000 anställda i Sverige och utomlands och är noterat på O-listan. För ytterligare information kontaktas PartnerTechs VD Mikael Jonson på telefon 040-10 26 41 alt 070-678 10 01 eller ekonomidirektör Jonas Arkestad på telefon 040-10 26 42. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/26/20001026BIT00380/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/26/20001026BIT00380/bit0002.pdf