Peab bygger hyreslägenheter i Mölnlycke

Peab bygger hyreslägenheter i Mölnlycke Peab har fått uppdraget att bygga 43 nya hyreslägenheter och två butiker i Mölnlycke Centrum utanför Göteborg. Beställare är Förvaltnings AB Skagen och kontraktssumman uppgår till 70 mkr. Uppdraget är en totalentreprenad som påbörjas under november och som beräknas vara färdigställd i början av 2004. Peab har även fått i uppdrag att uppföra lokaler för äldreboende i centrala Göteborg åt MedicHus, samt att genomföra ombyggnaden av före detta Vasa sjukhus i Göteborg åt Chalmersfastigheter. Dessa båda uppdrag har en sammanlagd kontraktssumma på 60 mkr. För mer information, kontakta: Magnus Munk, regionchef Peab 031-700 85 26 Gösta Sjöström, informationschef Peab 0733-37 10 10 Tidigare utsända pressmeddelanden från Peab finns på peab.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/07/20021107BIT00660/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/07/20021107BIT00660/wkr0002.pdf