Femte batchen slutsåld

Bolaget har nu sålt slut på den sista av dom mindre batcherna av DIM-01 innan upprampning påbörjas från och med jan 2017 då bolaget skall kunna leverera löpande mot efterfrågan. Ordervärde uppgår till ca 325 ksek. Köpare är bolagets grossistkunder däribland Ahlsell.

Plejd är ett innovativt svenskt teknikbolag som utvecklar produkter och tjänster för smart belysning och hemautomation. Bolaget vitaliserar belysningsmarknaden genom att ligga i framkant i den teknikutveckling som populärt brukar kallas för Internet of Things. Under 2016 lanserar Plejd en ny produktserie inom smart belysning som ger elektriker och konsumenter en väsentligt bättre flexibilitet och användarupplevelse än dagens traditionella produkter.

Om oss

Plejd utvecklar och säljer styrsystem för underhållning och komfortelektronik. Plejd ger konsumenten möjlighet att styra och automatisera hela sin elektroniska omgivning såsom ljud & bild, belysning, säkerhet, klimat, media etc. från sin smartphone.