Polygiene bjuder in till presentation av första kvartalet 2021

Polygiene publicerar kvartalsrapport för första kvartalet (januari-mars) den 6 maj, 2021 klockan 8.00. I samband med offentliggörandet bjuder Polygiene in till en videokonferens samma dag klockan 10.00 CET.

• Presentation av kvartalsrapporten, VD Ulrika Björk
  • Genomgång av det finansiella resultatet, CFO Nina Forsvall

Konferensen beräknas pågå i 45 minuter och hålls på svenska.

Anmälan sker via registrering nedan senast den 5 maj, 2021. Instruktioner kring åtkomst till konferensen, skickas ut ett par dagar innan eventet via mail.

Anmäl dig här:

Välkommen

Ulrika Björk
ulrika@polygiene.com

Som världsledande inom stays fresh-lösningar, vill vi förändra sättet vi ser på produkter – från förbrukningsvaror till hållbara lösningar. Vi behandlar kläder, accessoarer, produkter för hemmet och textilier så att du kan känna dig fräsch, tvätta mindre och låta plagg och produkter leva längre. Mer än 200 globala premiumvarumärken har valt att använda Polygienes varumärke på sina produkter. Med det helägda dotterbolaget Addmaster Holdings Limited, har vi nu möjlighet att erbjuda lösningar för både mjuka och hårda ytor. Polygiene är listat på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm. För mer information: www.polygiene.com.

Erik Penser Bank AB är bolagets Certified Adviser, telefon: 08-463 83 00, e-mail: certifiedadviser@penser.se.