Presskonferens 30 juni: Polygiene ViralOff – från lansering till kategoriledare på 3 månader

Vi vill bjuda in dig till en genomgång av ViralOff®, där vi bland annat presenterar övergripande och relevant information, samt uppdateringar.

Polygienes marknadsdirektör och PhD Mats Georgson, kommer att presentera övergripande händelser, nyutveckling och lanseringar. Dessutom kommer vi att diskutera vikten av globala testparametrar kring virus, och naturligtvis även Covid-19.

Nyckelbegreppet är pandemisk hållbarhet - att hantera båda virus och planeten, vilket innebär att vara tuff mot den förra och visa omtanke om det senare.

Vi ser fram emot att du deltar!

Tid: 2020/06/30 12.00 AM CET
Längd: 30 minuter, med en avslutande Q&A.
Var: Microsoft Teams
En livestream-länk kommer att skickas via mail då registreringen stängts
Språk: Engelska

Länk för anmälan

Ulrika Björk, CEO
ubj@polygiene.com, +46 70 921 12 75

Som världsledande inom luktkontroll och stays fresh-lösningar, vill vi förändra sättet vi ser på kläder – från förbrukningsvaror till hållbara produkter. Vi behandlar kläder, produkter för hemmet och textilier så att du ska kunna känna dig fräsch, tvätta mindre och låta plagg och produkter leva längre. Mer än 140 globala premiumvarumärken har valt att använda Polygienes varumärke med sina produkter. Polygiene är listat på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm. För mer information: www.polygiene.com. Erik Penser Bank AB är bolagets Certified Adviser, telefon: 08-463 83 00, e-mail: certifiedadviser@penser.se.