Köp av B-aktier i Strålfors

Köp av B-aktier i Strålfors Strålfors vice styrelseordförande, Åke Fredriksson, har köpt 25 000 B- aktier i Strålfors av styrelseordförande Göthe Parkander. Efter köpet har Åke Fredriksson 25 600 B-aktier i Strålfors. Ljungby 2003-10-01 STRÅLFORS AB För mer information vänlig kontakta: Per Samuelson, VD och Koncernchef Mobil: 0708-58 54 40 Strålfors AB Tel: 0372-85 440 Strålfors är ett IT-fokuserat Business-to-Businessföretag med grafisk tradition, verksamt med helhetslösningar inom området informationsöverföring. Strålfors utvecklar, producerar och levererar system, tjänster och produkter för effektiv kommunikation av affärskritisk information. Koncernen omsätter 3,1 miljarder SEK och har verksamhet i 12 länder med totalt 1725 anställda. Strålfors B-aktie är noterad på Stockholmsbörsen sedan 1984. Se även www.stralfors.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/01/20031001BIT01010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/01/20031001BIT01010/wkr0002.pdf