Prevas ekonomichef går till The Absolut Company

Prevas ekonomichef går till The Absolut Company Prevas ekonomichef Olof Stålnacke kommer att lämna bolaget i slutet av augusti för att bli Vice President Finance & Administration för The Absolut Company, ett affärsområde inom Vin & Sprit-koncernen. Arbetet med att rekrytera en efterträdare har påbörjats. Kontaktpersoner Anders Englund, VD Prevas AB Tel: 08-726 40 56 Mobil: 070-620 96 59 E-mail: anders.englund@prevas.se Om Prevas Prevas är ett framgångsrikt konsultföretag inom IT området och har ca 240 medarbetare inom affärsenheterna Bioinformatics och Systems. Prevas är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. Kännetecknande för Prevas lösningar är leveranssäkerhet och kvalitet till ett fast pris. Se även www.prevas.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/07/20030506BIT01130/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/07/20030506BIT01130/wkr0002.pdf