Prevas och Sign On i gemensamt analytikermöte 15 juni

Prevas och Sign On i gemensamt analytikermöte 15 juni Säker e-handel och elektroniska signaturer är temat för ett gemensamt analytikermöte torsdag den 15 juni på Operaterrassen i Stockholm. För ca en månad sedan presenterade regeringen sitt lagförslag för att undanröja det sista stora hindret mot e-handel, att likställa elektronisk signering med underskrift. Prevas och Sign On är tillsammans unikt positionerade att ta tillvara denna nya marknads-möjlighet. Företagsledningarna och experter från respektive bolag kommer att presentera lagen, kraven och lösningarna. Erik Åsbrink inleder mötet som börjar klockan 08.00. Mötet är i första hand för analytiker och journalister, men övriga gäster är välkomna i mån av plats. Anmälan skickas till bosse.falgard@signon.se eller per telefon 08-555 290 08. Tider: 08.00 - 10.00, frukost från kl 07.30 Plats: Operaterrassen Mer information om Sign On finns på www.signon.se. Kontaktpersoner Jonas Wiström Bosse Falgard VD Prevas VD Sign On Tel: 08-681 40 31 Tel: 08- 555 290 00 Mobiltel: 070-608 12 20 Mobiltel: 070- 946 05 68 E-mail: jonas.wistrom@prevas.se E-mail: bosse.falgard@signon.se Om Prevas Prevas är ett snabbväxande konsultföretag inom IT med ca 265 medarbetare inom affärsområdena industriella IT-lösningar, life science, media.com och e-security. Till Prevas hör också ett dotterbolag med ca 60 anställda verksamma inom området produktionsautomation. Prevas är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. Kännetecknande för Prevas lösningar är leveranssäkerhet, kvalitet och fast pris. Se även även www.prevas.se. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/08/20000608BIT00990/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/08/20000608BIT00990/bit0002.pdf