Delårsrapport januari - mars 2003

Delårsrapport Januari - mars 2003 · Pricer certifierat av GALEC, Leclercs internationella grupp för butiksutveckling · Bruttomarginal 20 (20)% · Nettoomsättning 13,4 (17,7) MSEK · Rörelseresultat -16,5 (-13,1) MSEK · Orderingång 2,2 (22,7) MSEK · Likvida medel 61,7 (46,9) MSEK Väsentliga händelser efter rapportperiodens utgång: · Pricer utvald leverantör för strategiskt viktig pilotinstallation av Carrefour · Joint venture tillsammans med Ishida avseende utveckling av framtida ESL-system För ytterligare information, vänligen kontakta: Jan Forssjö, VD, Pricer AB: 08-505 582 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/22/20030522BIT01110/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/22/20030522BIT01110/wkr0002.pdf Hela rapporten