Delårsrapport Januari - september 2004

Delårsrapport Januari - september 2004 · Väsentligt ökad nettoomsättning 163,4 (42,8) MSEK · Förbättrat resultat efter skatt -38,6 (-41,5) MSEK · Resultat per aktie -0,08 (-0,12) SEK · Väsentligt ökad orderingång 147,4 (14,6) MSEK · Bruttomarginal 11 (20) procent · Rörelseresultat -39,9 (-42,6) MSEK · Likvida medel 46,1 (24,1) MSEK · ESL roll-out stärker Pricers position i Japan · Strategiskt viktiga pilotinstallationer i USA För ytterligare information, vänligen kontakta: Jan Forssjö, VD, Pricer AB: 08-505 582 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/12/20041112BIT20690/wkr0001.pdf Hela rapporten