Pressinbjudan: Välkommen till ett frukostseminarium om hållbara investeringar med hjälp av ESG

Allt fler pratar om ESG, environmental, social and governance, och ännu fler kommer att behöva förhålla sig till det. Hur kan ESG Due Diligence användas för att öka ett företags värde och vad är förhållandet till de globala hållbarhetsmålen?

Ta chansen att träffa företag som jobbar med ESG och ta del av deras erfarenheter. Vi reder ut möjligheter och de senaste trenderna.

Våra huvudtalare är Tomas Sys från Ramboll Environ i England och Eva Halvarsson från Andra AP-fonden.

När? 11 oktober 2017, 8.00–9.00

Var? Konferens 7A, Odengatan 65, Stockholm

Frukostseminariet hålls i anslutning till konferensen Hållbara Affärer som startar direkt efter vårt frukostseminarium

Anmäl dig här eller till Boel Bengtsson, pressansvarig på Ramböll, 0761-25 72 87, boel.bengtsson@ramboll.se

Om oss

Om Ramboll Teknik för teknikens skull är meningslös. Men rätt använd kan den förbättra både vardagen och världen. Vi kallar det Engineering for life. Ramboll är en samhällsrådgivare som designar framtidens städer och samhällen. Vi drivs av nytänkande lösningar och tror på att ge till samhället. Som stiftelseägt bolag har vi möjlighet att leva efter våra värderingar och arbeta långsiktigt med att skapa hållbara samhällen där människor och miljö blomstrar. Ramboll har 15.500 experter i 35 länder, 2.000 av dessa arbetar i Sverige.