ReadSoft delårsrapport januari - september 2003

ReadSoft delårsrapport januari - september 2003 · Omsättningen för årets första nio månader uppgick till 206,7 (196,9) Mkr · Resultatet efter skatt för perioden blev 0,6 (-39,2) Mkr · Resultatet per aktie för perioden blev 0,02 kr · Kassaflöde för årets första nio månader -12,3 (-23,2) Mkr · Omsättningen för tredje kvartalet blev 63,5 (59,3) Mkr · Resultatet efter skatt för tredje kvartalet blev -3,1 (-21,7) Mkr · Resultat per aktie för tredje kvartalet blev -0,10 kr · Kassaflöde för tredje kvartalet -4,6 (-15,8) Mkr För ytterligare information kontakta VD Jan Andersson på 042-490 21 00, mobil 0708-37 66 00 eller informationschef Olof Engvall på 0708 - 37 66 70. Besök dessutom gärna www.readsoft.com. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/23/20031023BIT01030/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/23/20031023BIT01030/wkr0002.pdf Hela rapporten