ReadSoft fångar kunder på CeBIT och AIIM

[REMOVED GRAPHICS] [REMOVED GRAPHICS] ReadSoft på AIIM, San Francisco 2002 ReadSoft på CeBIT, Hannover 2002 ReadSoft fångar kunder på CeBIT och AIIM I mars och april kommer ReadSoft att visa upp sina senaste innovationer inom automatisk dokumenthantering på två av världens mest betydelsefulla IT-mässor. Först ut är världens största teknologimässa, CeBIT i Hannover. Några veckor senare riktas uppmärksamheten mot den amerikanska dokumenthanteringsmässan AIIM, som i år arrangeras i New York. ReadSofts hektiska vår inleds i hjärtat av IT och telekom, CeBIT. Det är åttonde året i rad på CeBIT och ReadSoft finns på plats för att visa kunder, potentiella kunder och partner den senaste teknologin. De kommer för att lära sig mer om ReadSofts produkter som erbjuder avancerad dokumentfångst och informationshantering från en rad olika medier såsom hemsidor, e-post, fax och papper. Efter ReadSofts certifierade SAP- integration ägnas också uppmärksamhet åt det senaste årets framgång med att skapa affärsnytta bland SAP-användare världen över. Tidigt i april är det så dags att vända uppmärksamheten mot New York och AIIM, världens ledande dokumenthanteringsmässa. De senaste fem åren har ReadSoft erhållit den prestigefyllda utmärkelsen Best of AIIM för innovationskraft och spjutspetsteknologi inom automatisk datafångst. År 2002 erhölls utmärkelsen för INVOICES-produkten och nyutvecklade tilläggsfunktioner för SAP-integration, e-post och webbfunktionalitet. På båda dessa mässor presenterar ReadSoft bredden i sitt e-capture koncept och dess kundnytta. På årets mässor ligger tyngdpunkten på den uppdaterade INVOICES-produkten och "free form"-teknologi, SAP- integrationer, ny teknologi för elektronisk fakturautväxling samt nya mobila applikationer bl a med den digitala Anoto-pennan. CeBIT, 12-19 mars, arrangeras som alltid i Hannover och är världens största mässa inom IT och telekom. Uppskattningsvis 900 000 besökare beräknas besöka mässan och ReadSoft befinner sig i Hall 1, monter 8c2. AIIM, 7-9 april, arrangeras i år i New York City och anses vara den viktigaste mötesplatsen för företag inom dokument och informationshantering. Besök ReadSofts monter på Jacob K. Javits Convention Center, monter 2745. ReadSoft AB Jan Andersson, VD ReadSoft, Tel: 0708 - 37 66 00 eller Olof Engvall, Informationschef Tel: 0708 - 37 66 70 E-mail: olof.engvall@readsoft.com ReadSofts verksamhet bygger på e-capture-konceptet, som omfattar läsning, tolkning, validering och överföring av all sorts information från e-brev, webb, fax och papper, med ett minimum av manuell hantering. Efter starten 1991 har ReadSoft, som var först med lösningar för ostrukturerad information på fakturor och för behandling av dokument i färg, utvecklats till världsledande, med dotterbolag i 12 länder och partners i ytterligare 70. Vi är stolta över branschens största, mest innovativa utvecklingsavdelning och en supportorganisation av samma kaliber. För mer information besök www.readsoft.com. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/10/20030310BIT00660/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/10/20030310BIT00660/wkr0002.pdf