Realia avyttrar sina fastigheter i Mariestad

Realia avyttrar sina fastigheter i Mariestad Realia har idag sålt fyra fastigheter i Mariestad till ett pris av 55 Mkr. Köpare är två lokala fastighetsägare. Affären ger en reavinst om 6,5 Mkr. Fastigheterna ingick i förvärvet från Lundbergs som gjordes för drygt ett år sedan. - Detta är ett led i Realias policy att avyttra i de orter där vi har enstaka fastigheter, konstaterar Sven-Ane Friberg, VD för Realia. Stockholm den 31 maj 2000 För ytterligare information kontakta gärna Sven-Ane Friberg, VD, tel 08- 441 12 01 eller Thomas Lindström, marknadschef, tel 08-441 12 14 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/31/20000531BIT00550/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/31/20000531BIT00550/bit0002.pdf