Intern omstrukturering

CEAB-koncernen har genomfört en intern omstrukturering, där delar av dotterbolaget Million Mind Sweden Technologys verksamhet har flyttats till moderbolaget. Som en konsekvens av detta har moderbolaget  skrivit ned värdet på aktierna i Million Mind med 5 000 tkr. Nedskrivningen har ingen påverkan på koncernen. Moderbolagets egna kapital uppgår efter nedskrivningen till 2 254 tkr och soliditeten uppgår till 61 procent.

Kontaktpersoner:

Klas Åström
Styrelseordförande
klas.astrom@imagesystems.se

Tomas Järnstål
VD Community Entertainment
tomas@comentab.se

Denna information är sådan information som Community Entertainment är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 1 juni 2017.