Måste du delta i ett möte på din semester? Stanna då kvar i sommarstugan!

Måste du delta i ett möte på din semester? Stanna då kvar i sommarstugan! Med Smart Meeting Telefonkonferens behöver du inte kasta dig huvudstupa till kontoret. Du kan enkelt hålla ditt möte från sommarstugan, båten eller hotellet på Kreta. Smart Meeting Telefonkonferens erbjuder dig möjlighet att hålla ditt möte var du än befinner dig. Telefonkonferens är med andra ord ett utmärkt redskap för dig som är på semester, men ändå behöver komma i kontakt med dina kollegor på kontoret, eller rentav andra semesterfirande arbetskamrater. Eller inför sommaren; varför inte ordna ett telefonmöte med dina syskon där ni kommer överens om vilka veckor ni skall ha tillgång till släktens stuga i Dalarna. Oavsett var ni befinner er eller syftet med ert möte kopplar Smart Meeting snabbt och enkelt ihop er. Billigt, effektivt och smart. För mer information, kontakta gärna: Christina Andersson, produktchef,tel 070-612 73 13 eller via christina.andersson@respons.net eller Helen Adolfson, 070-330 73 26 helen.adolfson@respons.net Respons huvudsakliga verksamhet är att sätta människor och företag i kontakt med varandra. Varje år besvarar vi över 60 miljoner förfrågningar om namn, adresser och telefonnummer. Detta sker genom våra röstutlämnade upplysnings-tjänster 118 118, Utlandsupplysningen och 118 8 88 AutoSvar. I vår produktportfölj ingår också 118 118 Online, Texttelefon, Personlig Väckning och telemötestjänsten Smart Meeting. Verksamheten bedrivs dygnet runt på 12 orter med hjälp av ca 1000 telefonister. Huvudägare till Respons AB är Industri Kapital 2000- fonden. Mer information finns på www.respons.net ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/03/20020603BIT00440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/03/20020603BIT00440/wkr0002.pdf