Smart Meeting - Respons nya telekonferenstjänst

Respons nya telekonferenstjänst Respons AB, företaget som bland annat driver 118 118, har startat Smart Meeting - den nya telekonferenstjänsten. Förutom sedvanliga telefonkonferenser, erbjuds även kunderna möjlighet att boka och hantera sina möten och konferenser via Internet. I praktiken är det våra telefonister som har byggt upp telemötestjänsterna i Sverige sedan början av 70-talet. Då det stod klart att vi inte längre skulle utföra Telias telemöten, bestämde vi oss snabbt för att inte bara driva verksamheten vidare i egen regi, utan också att utveckla mötesformen. Vi vill inte bara ge kunderna möjligheten till gruppsamtal via telefon, utan också att kunna använda Internet som ett komplement till telefonkonferensen. Många företag lever under hårt pressade ekonomiska förhållanden. Vi utnyttjar den nya tekniken för att erbjuda kunderna ett nytt, effektivare och smartare sätt att mötas på. Därför var namnet på den nya tjänsten given - Smart Meeting, säger Barbro Sjölander, VD för Respons AB. Smart Meeting hanteras, liksom tidigare, av de 25 telefonisterna vid Respons enhet i Borås. Tjänsten nås via tel 020-688 688 eller www.smartmeeting.se Tjänsten kommer ständigt att utvecklas och nya funktioner lanseras. För tillfället erbjuder Smart Meeting nedanstående funktioner: Telefonistuppringd konferens, Kodkonferens, Direktkonferens, Bekräftelse på bokningen, Inspelning av konferens, Röstning, Frågor och svar, Ordförandeuppringd konferens, Webbstyrning, Webbokning, 020-access, Påminnelse av bokning, Avlyssning, Eget accessnummer och Anpassat svarsmeddelande. För ytterligare information, kontakta gärna: Anna Axelson, produktchef, tel 0733-61 15 31, anna.axelson@respons.net eller Ann-Sofie Olsson, press- och informationschef Respons, tel 070-634 97 60, ann-sofie.olsson@respons.net [REMOVED GRAPHICS] ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/06/20011106BIT00700/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/06/20011106BIT00700/bit0002.pdf