Grattis! Hylte Jakt & Lantman årets nätbutik 2015

VD Anders Carlsson och Karl-Göran Carlsson, styrelseordförande Hylte Jakt & Lantman

Resurs Banks mångårige samarbetspartner Hylte Jakt & Lantman har röstats fram som vinnare i Prisjakts årliga utmärkelse av nätbutiker i Sverige. Hylte Jakt & Lantman blev bästa butik i kategorin hem, trädgård och vitvaror.

- Våra vänner på Hylte Jakt & Lantman är verkligen värda denna utmärkelse efter att ha lyckats kombinera försäljning i butik med en kraftigt växande näthandel. Vi ser fram emot att bidra till deras fortsatta framgång med ett samarbete som präglas av tillväxt och energi. Vi lyfter på hatten och säger grattis, säger Lars Rosenqvist, Key Account Manager på Resurs Bank.

Motiveringen lyder:

"Hylte Jakt & Lantman är en rutinerad handlare som med segern i kategorin Hem, trädgård och vitvaror 2015 nu visat framfötterna även på nätet. Med fokus på djur, jakt och hemmafix till bra pris har Hylte Jakt & Lantman byggt upp en trogen kundkrets som nu tydligt visar sin uppskattning".

I detta blogginlägg hittar du ett videoreportage och en artikel om Hylte Jakt & Lantmans samarbete med Resurs Bank.

I Årets Nätbutik 2015 röstar Prisjakts medlemmar och intresserade konsumenter fram sina favoritbutiker under det gångna året. Kategorierna är:

• Årets Nätbutik 2015
  • Ljud och bild