Ekonomisk rapportering från RKS AB (publ) 2002

Ekonomisk rapportering från RKS AB (publ) 2002 Tidpunkter för ekonomisk information från RKS under 2002 Bokslutskommuniké för 2001 2002-02-15 Rapport för januari-mars 2002-04-25 2002 Rapport för januari-juni 2002-08-20 2002 Rapport för januari- 2002-10-29 september 2002 Bokslutskommuniké för 2002 2003-02-18 RKS AB (publ) RKS är ett IT-konsultföretag som erbjuder kvalificerade konsulttjänster, integrerade affärslösningar och kompletta elektroniska handelslösningar mellan företag. Affärsidén är att, i nära samarbete med kunderna samt med djup kunskap och erfarenhet, erbjuda marknadens bästa lösningar för utveckling av affärsprocesser. Kunderna är stora och medelstora företag och organisationer som till stor del baserar sin konkurrenskraft på att effektivt utnyttja informationsteknik. RKS har 18 kontor i Sverige och ett i Danmark, 380 medarbetare och är noterat på Stockholmsbörsens O- lista. För mer information http://www.rks.se. För ytterligare information, kontakta: RKS Karin Perntoft, Tel: 042-26 68 05 karin.perntoft@rks.se Informationschef RKS AB ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/14/20011114BIT00710/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/14/20011114BIT00710/bit0002.pdf