Försäljning januari 2003

rnb:s försäljning i januari rnb redovisar för januari 2003 en försäljning om 75,2 Mkr i egna butiker jämfört med 51,9 Mkr samma månad föregående år. Det innebär en ökning med 44,9 % jämfört med föregående år. Proforma, inklusive förvärvade Champagnes försäljning föregående år, ökade försäljningen med 10,8% i januari. För ytterligare information kontakta VD Christel Kinning 0733-97 95 10 eller CFO Göran Blomberg 0733-97 95 99. rnb Retail and Brands AB äger, driver och utvecklar butikskoncept för mode- och kvalitetsmedvetna kunder. rnb driver Polarn O. Pyret, Solo/Champagne, Saks/Blombergs och NK/Varumärkesbutiker. rnb är Sveriges största modeföretag i det övre kvalitetssegmentet. (Removed grafics) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/14/20030214BIT00440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/14/20030214BIT00440/wkr0002.pdf