Försäljning mars 2003

rnb:s försäljning i mars rnb redovisar för mars 2003 en försäljning om 77,5 Mkr i egna butiker jämfört med 52,4 Mkr samma månad föregående år. Det innebär en ökning med 47,9 % jämfört med föregående år. Proforma, inklusive förvärvade Champagnes försäljning föregående år, ökade försäljningen med 9,1% i mars. rnb Retail and Brands AB äger, driver och utvecklar butikskoncept för mode- och kvalitetsmedvetna kunder. rnb driver Polarn O. Pyret, Solo/Champagne, Saks/Blombergs och NK/Varumärkesbutiker. rnb är Sveriges största modeföretag i det övre kvalitetssegmentet. För ytterligare information kontakta VD Christel Kinning 0733-97 95 10 eller CFO Göran Blomberg 0733-97 95 99. [REMOVED GRAPHICS] / ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/22/20030422BIT00080/wkr0001.doc Hela Releasen http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/22/20030422BIT00080/wkr0002.pdf Hela Releasen