SAF-annonsering i arbetstidsfrågan

SAF-annonsering i arbetstidsfrågan Med början i dag den 31 oktober annonserar SAF med anledning av de fackliga centralorganisationernas förslag till lagstiftning om arbetstidsförkortning. Vi har två annonser. Den första, "Tre av fyra vill hellre ha avtal än lag om arbetstiden", annonseras i DN, SvD, Expressen/GT och Finanstidningen någon av dagarna 31 oktober och 1 november. Den andra annonsen, "Vad angår det regeringen om du jobbar över?", återfinns i DN, SvD, DI och Finanstidningen någon av dagarna 2 och 3 november. Annonserna kan också ses på http://www.saf.se/arbetstid Kjell Frykhammar Informations- och presschef ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/31/20001031BIT00460/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/31/20001031BIT00460/bit0002.pdf