Lågpris på Internet till Amsterdam, Bryssel och Paris

Lågpris på Internet till Amsterdam, Bryssel och Paris Nu introducerar Scandinavian Airlines låga Internetpriser till flera destinationer i Europa. Med start den 20 september kan man köpa biljetter för 1295 kronor tur och retur från Stockholm och Göteborg på www.sas.se till Amsterdam, Bryssel och Paris. Från övriga städer i Sverige finns anslutningsflyg till mycket låga priser. Biljetten kan bokas på samtliga avgångar Amsterdam, Bryssel och Paris i mån av plats. - Våra låga Internetpriser till London har de senaste månaderna attraherat en stor andel nya kunder som inte tidigare rest med oss, säger Camilla Wallander, marknadschef på Scandinavian Airlines i Sverige. Mer för pengarna Med Scandinavian Airlines erhåller resenärerna bland annat följande delar: - Mat, dryck och tidning ombord - Flyga från och till huvudflygplats (istället för sekundärflygplats) - EuroBonuspoäng - Stort antal avgångar att välja mellan - Servicelöfte enligt EU-kommissionens riktlinjer - SAS står för god service under resans alla delar och det vet våra kunder, säger Camilla Wallander. Vi arbetar ständigt med kvalitetsmål. Scandinavian Airlines ger en högre grad av service än vad riktlinjerna från EU -kommissionen anger både före, under och efter resan. Servicelöftet innebär att passagerarna hanteras på ett korrekt sätt i händelse av avvikelser under resans gång. För mer information kontakta gärna Camilla Wallander, marknadschef på SAS i Sverige, telefonnummer +46 (0) 70 997 40 40 Priset inkluderar skatter och avgifter och resan kan endast bokas på www.sas.se och via ett antal webbresebyråer. Resan bokas 21 dagar före avresa. För information om samtliga regler och bokning av ovanstående biljett vänligen besök www.sas.se SAS CORPORATE COMMUNICATIONS ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/19/20020919BIT00770/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/19/20020919BIT00770/wkr0002.pdf

SAS is a member of Star Alliance™ and can together with 27 partners offer more than 18,400 daily flights to over 1,300 destinations around the world in over 191 countries.