Lågpris på Internet till Skandinavien och Europa

Lågpris på Internet till Skandinavien och Europa Med start den 4 april erbjuder Scandinavian Airlines riktigt låga priser till kunder som bokar via SAS hemsida till ett antal destinationer i Skandinavien och Europa. Från Stockholm och Göteborg kan man välja mellan Bryssel, Frankfurt, Hamburg, Helsingfors, Köpenhamn, London, Paris och Tammerfors. Från Stockholm finns även Oslo som alternativ. Tur och returpris inom Skandinavien från 995 kronor och till övriga destinationer från 1195 kronor. Biljetterna kan bokas på samtliga avgångar i mån av plats. - Under förra året erbjöd vi attraktiva priser till ett antal destinationer i Europa via vår hemsida. Nu utökar vi antalet städer dit våra kunder kan resa till ett lågt pris i kombination med hög service, säger Magdalena Rohdin-Hurtig, marknadschef på Scandinavian Airlines, Sverige. Mer för pengarna Med Scandinavian Airlines erhåller resenärerna bland annat följande delar: - Mat, dryck och tidning ombord - Flyg från och till huvudflygplats (istället för sekundärflygplats) - EuroBonuspoäng - Stort antal avgångar att välja mellan - Servicelöfte enligt EU-kommissionens riktlinjer - Anslutningsflyg finns till specialpris från flera städer i Sverige. - När man reser med Scandinavian Airlines får man god service under resans samtliga delar, både före, under och efter resan, berättar Magdalena Rohdin-Hurtig. Våra servicelöften, som ligger över EU- kommissionens riktlinjer, garanterar att kunden tas om hand korrekt i händelse av avvikelse under resans gång. Priset inkluderar skatter och avgifter och kan enbart bokas på www.sas.se eller via on-line resebyråer. Biljetten bokas 7 dagar före avresa och senast den 31 maj. Resperioden sträcker sig från den 11 april till den 31 augusti. Rabatt för barn t.o.m.15 år. För information och samtliga regler besök www.sas.se. För ytterligare information kontakta Magdalena Rohdin-Hurtig, marknadschef på Scandinavian Airlines i Sverige, tel 070 / 997 36 15 . SCANDINAVIAN AIRLINES ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/03/20030403BIT00930/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/03/20030403BIT00930/wkr0002.pdf

SAS is a member of Star Alliance™ and can together with 27 partners offer more than 18,400 daily flights to over 1,300 destinations around the world in over 191 countries.