SAS höstpriser på svensk inrikes

SAS höstpriser på svensk inrikes - res tur och retur alla dagar i veckan för 500:-, 700:- och 900:- SAS Privatpris är lägre än någonsin. Den pågående höstkampanjen för privatresenärer erbjuder extra förmånliga priser på svensk inrikes under veckans alla dagar. Res för 500:-, 700:- och 900:- beroende på avreseort. 500:- t/r från Stockholm till Göteborg, Kalmar, Karlstad, Sundsvall, Växjö och vice versa. 700:- t/r från Stockholm till Kristianstad, Malmö, Ronneby, Umeå, Ängelholm, Örnsköldsvik, Östersund och v.v. 900:- t/r från Stockholm till Kiruna, Luleå, Skellefteå och v.v. Priserna inkluderar moms och flygplatsavgifter och kan bokas till och med den 1 december. Res ut fram till och med 8 december och hem senast den 14 december. Boka minst 7 dagar före avresa och betala inom 3 dagar efter bokning, dock senast 7 dagar före avresa. Stanna borta minst en natt fredag till lördag eller lördag till söndag. Platser finns tillgängliga vardagar mellan 09.15-14.30 eller efter klockan 19.00 och på helger hela dagen. - Vi önskar stimulera resandet och visa att flyget är prisvärt, säger Camilla Wallander, SAS marknadschef i Sverige. Vi har fått en oerhörd positiv respons från marknaden och hittills har ca 50.000 resenärer nappat på våra kamapanjpriser. Under det senaste året har SAS Inrikes fått ett betydande tillskott av flygstolar genom att i stort sett hela flygplansflottan har bytts ut. Idag flyger SAS Inrikes med Boeing 737-800, Boeing 737-600 och Dash Q400. För ytterligare information kontakta: Camilla Wallander, SAS Marknadschef Sverige +46 (8) 797 4040, mobil +46 70 997 4040 SAS CORPORATE COMMUNICATIONS ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/16/20011116BIT00550/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/16/20011116BIT00550/bit0001.pdf

SAS is a member of Star Alliance™ and can together with 27 partners offer more than 18,400 daily flights to over 1,300 destinations around the world in over 191 countries.