SAS Julkalender

Besök SAS julkalender och fynda i december Snart är det dags att öppna den första luckan i SAS elektroniska julkalender. Från och med den 1 december till och med den 24 december är det lucköppning med julrim och rabatter på flygbiljetter till populära resmål runt om i världen på www.sas.se/jul. Bakom varje lucka döljer sig dagligen ett nytt resmål som kan bokas från kl. 08.00 och 48 timmar framåt. Resperioden sträcker sig från den 7 januari till och med den 22 mars 2002. Det går även att prenumerera på julkalenderns erbjudanden genom "SAS Julpost" direkt via email. Det är ett elektroniskt nyhetsbrev som varje dag till och med den 24 december innehåller dagens julrim och en länk till luckan. Anmälan sker på www.sas.se/jul. - Vi har märkt ett stadigt ökat intresse för vår hemsida under hela 2001. Vi drar både mer trafik till vår hemsida och får fler Internetpassagerare. SAS breda utbud gör att vi kan erbjuda resmål för alla till världens alla hörn. Julkalendern, som vi introducerar i år, har mycket konkurrenskraftiga priser och våra kunder kan verkligen fynda i december, säger Karin Sundin, Marketing Manager Interactive Media på SAS. Bakom produktionen av SAS julkalender står den svenska webb-byrån Pool Interactive. - Pool har levererat en julkalender som överträffat våra förväntningar och samarbetet har fungerat mycket bra, säger Karin Sundin. För ytterligare information kontakta: Karin Sundin, SAS Marketing Manager Interactive Media, tel. +46 8 797 5213 eller mobil +46 70 997 5213. * * * * * * * * Innan du bokar din storstadsflight Kolla in kalendern på denna sajt Varje dag får du lägsta pris Bland annat till Peking, Madrid och Paris Så sluta dröm och längta och sucka Klicka här och öppna en lucka www.sas.se/jul * * * * * * * * SAS CORPORATE COMMUNICATIONS ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/29/20011129BIT00390/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/29/20011129BIT00390/bit0001.pdf

SAS is a member of Star Alliance™ and can together with 27 partners offer more than 18,400 daily flights to over 1,300 destinations around the world in over 191 countries.