SAS vårpriser till 47 resmål i Europa

SAS vårpriser till 47 resmål i Europa Den 12 februari startar försäljningen av SAS vårkampanj med specialpriser på flygresor till 47 resmål i 22 europeiska länder. Till ett antal av dessa destinationer erbjuds extra låga priser vid bokning via www.sas.se eller online-resebyråer. - Tillsammans med fyra flygbolagspartners erbjuder vi en stor variation av resmål, säger Magdalena Rohdin-Hurtig, marknadschef på SAS. Man kan också resa iväg ända fram till den 14 juni, så varför inte unna sig både en storstadssemester och en resa till sol och bad? Några prisexempel på biljettlös tur- och returresa inklusive skatter och flygplatsavgifter: Vårpriser Särskilt Internetpris Stockholm-Paris från 2 460 kronor från 1 310 kronor Stockholm-Lissabon från 3 105 kronor - Göteborg-London från 1 995 kronor från 1 535 kronor Göteborg-Barcelona från 2 940 kronor - Malmö (från Köpenhamn)-Berlin - från 1 170 kronor Malmö (från Köpenhamn)-Nice från 3 010 kronor - Barn 2-15 år får 33% rabatt och barn under 2 år utan eget säte får 90% rabatt. Vårkampanjen kan bokas den 12-26 februari. De speciella priserna via Internet kan dock bokas längre - till och med den 31 mars. Utresa ska ske under perioden den 5 mars till och med den 14 juni 2003. Resenären ska stanna borta minst natten mellan fredag-lördag eller söndag-måndag. Boka minst 21 dagar före avresa. På www.sas.se finns ytterligare information om SAS vårpriser. För eventuella frågor vänligen kontakta: Magdalena Rohdin-Hurtig, SAS Marknadsavdelning Sverige, tel. 070-997 3615. SCANDINAVIAN AIRLINES NFORMATIONSAVDELNING ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/11/20030211BIT00970/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/11/20030211BIT00970/wkr0002.pdf

SAS is a member of Star Alliance™ and can together with 27 partners offer more than 18,400 daily flights to over 1,300 destinations around the world in over 191 countries.