"Skinnar SAS sina inrikeskunder?" - forskarna ger svaret

"Skinnar SAS sina inrikeskunder?" - forskarna ger svaret Välkommen till presskonferens kring en ny rapport från Handelns Utredningsinstitut, HUI, torsdagen den 15 november kl.10-12, Royal SAS Strand Hotel, Nybrokajen 9, Stockholm. Utnyttjar SAS sin dominerande ställning och skinnar inrikesresenärerna i Sverige med oskäliga priser? SAS har bett chefekonom Robin Gidehag och Carl Eckerdal på HUI om ett vetenskapligt svar på frågan. Deras arbete har resulterat i rapporten "Skinnar SAS sina inrikesresenärer?". Kom och lyssna nu på torsdag när de presenterar sin rapport! Vänliga hälsningar från Henry Sténson informationsdirektör För mer information kontakta gärna tf presschef Malin Engstedt tel + 46 8 7972833 malin.engstedt@sas.se SAS CORPORATE COMMUNICATIONS ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/12/20011112BIT00630/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/12/20011112BIT00630/bit0002.pdf

SAS is a member of Star Alliance™ and can together with 27 partners offer more than 18,400 daily flights to over 1,300 destinations around the world in over 191 countries.