Skynda och fynda - Köp julklapparna på sas.se

Fr.o.m. den 1 december blir det lucköppning på SAS hemsida. För tredje året i rad erbjuder SAS sina kunder en webb-julkalender där det varje morgon klockan 08:00 öppnas en ny lucka med en spännande destination till ett mycket förmånligt pris. Bakom varje lucka döljer sig ett nytt resmål som kan bokas 24 timmar framåt. Sista erbjudandet publiceras på självaste julafton. Resperioden sträcker sig från den 1 januari fram till den 25 mars 2005. – I år erbjuder vi en webb-julkalender med resor till priser som starkt kan konkurrera med de traditionella julklapparna, säger Lennart Johansson, marknads- och försäljningschef på Scandinavian Airlines i Sverige. Det går även att prenumerera på julkalenders erbjudanden genom "SAS Julpost" direkt via e-mail. – För de nyfikna kan vi redan nu avslöja att bakom någon av luckorna kommer t.ex. Stockholm- Shanghai att gömma sig till ett pris av 4 900 SEK, berättar Lennart Johansson. Ytterligare ett prisexempel är Stockholm-Paris för 1 190 SEK, Bokning kan endast ske på www.sas.se. I prisexemplen ingår skatter och avgifter. För ytterligare information var god kontakta: Lennart Johansson , marknads- och försäljningschef på Scandinavian, tel: +46-70-997 48 70 Informationsavdelningen Scandinavian Airlines Sverige

SAS is a member of Star Alliance™ and can together with 27 partners offer more than 18,400 daily flights to over 1,300 destinations around the world in over 191 countries.