Publiceringsdagar för ekonomiska rapporter 2003

Publiceringsdagar för ekonomiska rapporter 2003 30 januari Bokslutsrapport för 2002 3 april Bolagsstämma 29 april Delårsrapport, januari-mars 25 juli Delårsrapport, januari-juni 30 oktober Delårsrapport, januari-september Stockholm den 3 oktober 2002 SVENSKA CELLULOSA AKTIEBOLAGET SCA (publ) Communications och Investor Relations ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/03/20021003BIT00480/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/03/20021003BIT00480/wkr0002.pdf

Kärnan i SCAs verksamhet är skogen, Europas största privata skogsinnehav. Kring denna unika resurs har vi byggt en välutvecklad värdekedja baserad på förnybar råvara från våra egna och andras skogar. Vi erbjuder papper för förpackningar och tryck, massa, trävaror, förnybar energi, tjänster för skogsägare och effektiva transportlösningar.Skogsbolaget SCA hade 2018 ca 4 000 anställda och en försäljning på 18,8 miljarder kronor. SCA grundades 1929 och har sitt huvudkontor i Sundsvall. För mer information, besök www.sca.com.