Scandinavian Airlines återupptar direktlinjen Stockholm # Bangkok

Scandinavian Airlines återupptar direktlinjen Stockholm - Bangkok Från och med den 12 december i år återupptar Scandinavian Airlines sina direktflygningar mellan Stockholm och Bangkok. Flyglinjen trafikeras tre gånger i veckan och avresedagar från Stockholm blir tisdagar, torsdagar och lördagar med avgångstid kl. 21.30. Resenärerna landar i Bangkok nästföljande dag kl. 14.00 lokal tid, vilket ger passagerarna möjlighet att resa vidare med Scandinavian Airlines till Singapore som avgår från Bangkok kl. 16.10. Återresan från Bangkok avgår kl. 01.40 lokal tid och landar i Stockholm kl. 07.10. Även till avgången från Bangkok är anslutningen från Singapore mycket bra. Tidtabellen ger också resenärerna goda möjligheter att hitta anslutningar som passar ut- och hemresa till/från Stockholm till övriga Skandinavien och Finland. - Vi är glada över att kunna erbjuda denna flyglinje eftersom efterfrågan är mycket stor från såväl affärsresenärer som turistresenärer, säger Per Nilson, linjeansvarig på Scandinavian Airlines. Trafikprogrammet gäller under vintern 2002/2003 med sista utresedag från Stockholm den 27 mars 2003. För mer information kontakta gärna Per Nilson, Manager Network Planning, telefonnummer +46 (0) 70 997 15 83. SAS CORPORATE COMMUNICATIONS ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/04/20030804BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/04/20030804BIT00080/wkr0002.pdf