Delårsrapporten kommer att publiceras den 15 augusti 2019

Scandinavian Biogas bekräftar att delårsrapporten för andra kvartalet kommer att offentliggöras tidigare än planerat då den färdigställts tidigare. Delårsrapporten kommer att publiceras den 15 augusti 2019 istället för den 23 augusti, som kommunicerats tidigare.

För vidare information, vänligen kontakta:
CEO Scandinavian Biogas
+46 (0) 70-597 99 38

Scandinavian Biogas är idag en av Sveriges största privata producenter av biogas som fordonsbränsle. Bolaget driver även en produktionsanläggning för förbehandling av matavfall och industriellt organiskt avfall, samt en anläggning för produktion av rå biogas i Sydkorea och en anläggning för produktion av flytande biogas i Norge.

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som Scandinavian Biogas Fuels International AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU MAR) nr 596/2014. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 9 augusti 2019 kl 14:15.