Dr Sannas AB (publ) välkomnar 11 nya återförsäljare

Dr Sannas AB (publ) (”Dr Sannas” eller ”Bolaget”) har sedan 1a februari inlett försäljningsåtgärder gentemot nya potentiella återförsäljare. Detta har under februari månad resulterat i 11 stycken nya återförsäljare vars första beställningar motsvarat ca 14 procent av månadens omsättning.

-        Det är väldigt roligt att arbeta med Dr Sannas som varumärke. Jag har under februari varit i kontakt med många butiksägare och alla har redan en väldigt positiv bild av Dr Sannas och våra produkter. Jag ser fram emot att fortsätta arbetet under våren med att se till att Dr Sannas produkter finns i ännu fler butikshyllor, säger Pia Cavonius, återförsäljareansvarig på Dr Sannas.

Dr Sannas kommer under året fortsätta att fortsätta arbeta aktivt för att göra produkterna mer tillgängliga i butikshyllor och online. Arbetet har under februari resulterat i 11 stycken nya återförsäljare vars första beställningar motsvarat ca 14 procent av månadens omsättning. Bolaget har i och med detta totalt 90 återförsäljare vid utgången av februari månad.

-        Jag vill passa på att varmt välkomna alla nya återförsäljare som tillkommit under februari. Den positiva respons som vi möter i kontakt med dem är för mig ett kvitto på att våra produkter håller hög kvalité och att vi är ett bolag som många vill samarbeta med. Jag ser fram emot att öka takten ytterligare och se till att våra produkter blir än mer tillgängliga för våra kunder, säger Daniel Ehdin, VD på Dr Sannas.

Denna information är sådan information som Dr Sannas AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 6 februari 2018, kl. 08:45.

Dr Sannas utvecklar och säljer hudvårds- och raw food produkter som innehåller naturliga, vildvuxna och ekologiska ingredienser, www.drsannas.se. Augment Partners AB, tel. +46 8 505 651 72, är Dr Sannas Mentor.